Program partnerski Weplayvolleyball
Masz własną stronę internetową, bloga, stronę na Facebooku lub forum dyskusyjne? Pozwól im generować przychody. Dołącz do naszego programu partnerskiego z Weplayhandball i umieść naszą reklamę na swojej stronie internetowej, dzięki której klienci będą trafiać do naszego e-sklepu i zarabiać korzystne prowizje od swoich zakupów. Program partnerski to system prowizji partnerskich dla operatorów witryn. Przyprowadź klientów do naszego e-sklepu. Gdy dokonają zakupu, a my dostarczymy zamówienie, a klient nie zwróci go w ustawowym terminie*, otrzymujesz 5% prowizji.
*okres zwrotu to 30 dni
- Przykład: W ciągu miesiąca przyprowadzasz nas np. 100 gości. 10 z nich kupi za łączną kwotę 5000zł (każdy ma zamówienie o wartości 500zł). Otrzymujesz prowizję w wysokości 250zł (5% z 5000zł).
*Prowizja naliczana jest od ceny bez podatku i bez kosztów wysyłki
Dlaczego Weplayvolleyball?
- Największy wybór 300 000 produktów na magazynie (piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, lekkoatletyka, fitness, lifestyle - modele i rozmiary męskie, damskie, dziecięce).
- Szeroka gama najnowszych modeli butów do piłki ręcznej najlepszych marek w Czechach.
- Rosnąca ilość zamówień.
- Regularne promocje i wyprzedaże rabatowe.
- Gwarancja jakości - towar w 100% oryginalny.
- Bezpieczna płatność - akredytacja ISO 9001 i ISO 14001.
- Gwarancja zwrotu pieniędzy.
- 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny (Royal Guarantee).
- Dajemy Ci banery na nasze promocje - premiery nowych produktów, wyprzedaże i rabaty, ...
-
Wybrani partnerzy uzyskają dostęp do kanału XML.
Co oferujemy:
- 5% prowizji - dla wszystkich shopów - taka sama na wszystkie produkty
- czas trwałości cookies: 30 dni (czas, w którym odwiedzający jest zarejestrowany w naszym systemie w postaci dostarczonej przez Ciebie)
- długość śledzenia IP - 0 dni
- influencerzy
- Kanał XML - tak
- Strony z kuponami - 3% prowizji
- Strony cash back - 3% prowizji
Rodzaje stron i promocji, które nas nie interesują:
- bezpośrednie kierowanie PPC
- wykorzystanie brandingu w PPC (nawet do generowania raportów)
- wysyłanie maili po tylko po zatwierdzeniu
- ruch z domen przekierowanych bezpośrednio
- nowe witryny katalogowe zbudowane w oparciu o XML bez niestandardowych treści